Játékelmélet előadások
2021/2022 II. félév
A márc. 10-i előadás elmarad, így a többi előadás 5-10 perccel hosszabb lesz.
- 1.ea (febr. 10.) - Történeti áttekintés, alapfogalmak. Fák.
- 2.ea (febr. 17.) - Véges fákkal ábrázolható játékok. Példák. Mátrixjátékok - alapfogalmak, tételek. A 2x2-es mátrixjátékok megoldása. Példák.
- 3. ea (febr. 24.) - Példák. Mátrixjátékok megoldásának lépései. Tiszta vs. kevert tétel bizonyítással. A 2xn-es és az nx2-es mátrixjáték grafikus megoldása. Példák.
- 4. ea (március 3.) - Optimális stratégia tétele. A 3x3-as mátrixjátékok. Példák.
- 5. ea (márc. 10.) - Elmaradt.
- 6. ea (márc. 17.) - Példák. Diagonális játékok. Példa.
- 7. ea (márc. 24.) - 1.zh Elemi bázistranszformáció. Szimplex algoritmus.
- 8. előadás (márc. 31.) -A lineáris programozás és a mátrixjátékok kapcsolata.
- 9. előadás (ápr. 7.) -Bimátrixjátékok. (2x2-es bimátrixjátékok végeredménye)
- 10. előadás (ápr. 21.) -Gazdasági alkalmazások. Árverések. Kooperatív játékok (1. rész)
- 11. előadás (ápr. 28.) -Kooperatív játékok (1.-2. rész)
- 12. előadás (máj. 5.) -Kooperatív játékok (teljes)