Subject: Fwd: FW: Online megrendelés rögzítve - #34196 ([email-masked])
From: Csilla Kertész <[email-masked]>
To: Laszlo Stacho <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jun 2016 14:12:28 +0200

fyi

Üdvözlettel:
Kertész Csilla
Bolyai Intézet
pályázati adminisztrátor
0662/544-699

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Szél Gabriella <[email-masked]>
Dátum: 2016. június 20. 13:43
Tárgy: FW: Online megrendelés rögzítve - #34196 (
[email-masked])
Címzett: "[email-masked]" <[email-masked]>

*From:* Fliber Csaba
*Sent:* Friday, June 17, 2016 7:30 AM
*To:* Szél Gabriella
*Subject:* FW: Online megrendelés rögzítve - #34196 (
[email-masked])

Fliber Csaba

szállítási szakreferens

Szegedi Tudományegyetem

Létesítménygazdálkodási Igazgatóság

6722 Szeged, Szentháromság u. 34.

*Tel.:    * 62/544-327

Mobil: 30/9538-367

*E-mail:* [email-masked]

*From:* Pegazus Transzfer [mailto:[email-masked]
<[email-masked]>]
*Sent:* Thursday, June 16, 2016 4:32 PM
*To:* Fliber Csaba <[email-masked]>
*Subject:* Online megrendelés rögzítve - #34196 (
[email-masked])

Tisztelt (Dear) Stachó László !

Ön a következő megrendelést adta fel a Pegazus Transzfer Kft.-nek:
(The following transfer order was requested by you from Pegazus Transzfer
Ltd.:)

*Megrendelés azonosító (Order number): 34196*
* Kelt (Date): 2016-06-16 16:30*

*1. utas (passenger): Stachó László*
E-mail: [email-masked] <[email-masked]>*
Telefon (Phone #): *kérem, küldje el!*
Életkor (Age): *14 év felett*

*Út a reptérre (Traveling to the airport) - Normál:*
Útvonal (Route): *Szeged, Mátyás tér 17. - Budapest - Liszt Ferenc Reptér
2/A*
Repülőtérre való érkezés (Arrive to the airport): *2016-07-01 04:20*
Repülő járatszáma (Flight #): *AB8261 06.25*

*Út a reptérről (Traveling from the airport) - Normál:*
Útvonal (Route): *Budapest - Liszt Ferenc Reptér 2/A - Szeged, Mátyás tér
17.*
Repülőgép érkezése (Plane arrival): *2016-07-06 18:40*
Repülő járatszáma (Flight #): *AB8266*
------------------------------

*Kapcsolattartó (Contact person): *Stachó László
*E-mail: [email-masked]
*E-mail 2: *
*Telefon (Phone #): *kérem, küldje el!

*Fizetendő (Cost): 4.000Ft+ÁFA/fő/út HUF*
* Fizetési mód (Payment method): Átutalás (Remittance)*

*Megjegyzés (Comments): *Utas felvételi időpontot előző nap 19:00-ig
SMS-ben küldjük! Transzfer típusa: Hajnali járat (a 07:00 előtt induló
repülőgépekhez) lakcímen történő utas felvétel akár 00:00 – 03:00 között,
igazodva más utasokhoz! A megrendelés lemondására vagy módosítására
költségmentesen az utazás megkezdése előtt minimum 72 órával van lehetőség
e-mail-ben. Bővebb utazási feltételeinket itt olvashatja el:
http://pegazustranszfer.hu/hu_HU/utazasi-feltetek Utas felvételi időpontot
előző nap 19:00-ig SMS-ben küldjük! Transzfer típusa: Normál transzfer
(gyűjtőtranszfer, lehet más utas is a járműben, maximális várakozás vagy
előbb indulás: 1 óra) Érkezéskor a repülőtér lenti nagy parkolójában a
fizető automatájánál várjuk! A megrendelés lemondására vagy módosítására
költségmentesen az utazás megkezdése előtt minimum 72 órával van lehetőség
e-mail-ben. Bővebb utazási feltételeinket itt olvashatja el:
http://pegazustranszfer.hu/hu_HU/utazasi-feltetek

A megrendelő az utazási feltételeket elfogadta, és tudomásul veszi, és ezt
aláírásával igazolja. A megrendelő együttes rendelés esetén utastársai
nevében is nyilatkozik. Kizárólag a visszaigazolt, (és az indulásig
kifizetett) megrendelő számít vállalt megrendelésnek. További
információkért érdeklődjön irodákban, vagy honlapunkon:
www.pegazustranszfer.hu
The orderer acknowledges and accepts the Term and Conditions and declares
this with his/her signature. When ordering among several persons, the one
who is ordering signs in their names as well. Only the confirmed order that
is payed prior to the start counts as a living one. For further information
please inquire at our office or on our homepage at www.pegazustranszfer.hu
*Ügyfélszolgálati telefonszámunk (non-stop information): +36 30 998 6633
<%2B36%2030%20998%206633>*

*Üdvözlettel (With best regards), *
* Pegazus Transzfer Kft.*