Szöveges hallgatói értékelések
2023/2024 ősz
Valószínűségszámítás (ea+gy) MBNK61e/g
-
Nagyon király feladatokat oldottunk, nagyon érdekesek voltak, élveztem az órákat, és
mindig kíváncsian vártam, hogy milyen feladatok lesznek aznap.
-
Szerintem a zh-k mennyiségével nincsen probléma, viszont jó lenne ha lennének házi
feladatok (bár így át kellene dolgozni a pontozási rendszert)
-
Rossz megoldás is felkerül a táblára, amit utána mindig kijavítunk, de véleményem
szerint a táblára csak jó megoldásnak kéne kerülnie.
-
Bár érthetőek voltak az előadások és a gyakorlatok is, mégis a zh-kon a pontokat
összegyűjteni nagyon nehéz volt
-
Kicsit zavaró volt, amikor közös feladat megoldáskor a Tanár úr a rossz megoldást is
felírta a táblára.
-
Nagyon jófej oktató, érthetően magyaráz mindent, és nagyon tetszik az előadásmódja,
élveztem az óráit.
-
Féltem először a kurzustól. Felesleges volt, mert nagyon érdekesek voltak az órák.
Nagyon tetszettek a feladatok. Teljesen belemélyedtem az órákba, nagyon jóóó volt.
-
Jó hangulatú órák, érdekes feladatok.
-
Nagyon király volt az oktató, nagyon jól magyaráz, érthetően. Kedves, segítőkész,
és humor is rejtőzik benne. Maximális tiszteletnek örvend tőlem. Remélem, hogy fog még
tanítani más tantárgyból is.
-
Szerintem az oktató nagyon felkészült és segítőkész. Minden kérdésre, még a
legostobább kérdésére is kielégítő választ tud adni. A stílusa elsőre kicsit szokatlannak
tűnhet, de nincs vele semmi baj.
-
Nem tudok többet írni csak annyit, hogy a Tanár Úr egyszerűen egy zseni! Továbbá
pluszpont a mindenkori eleganciáért.
-
Érthető előadásmód, minden kérdésre pontos választ ad, gyakran visszakérdez hogy
minden lépés érthető-e, jó oktató.
2022/2023 tavasz
Sztochasztika alapjai (gyakorlat) MTN662g
-
Éppoly hasznos mint amilyen száraz
-
Sok időt és energiát igényel a saját magunk tudásának elsajátítása. Tanár Úr
magyarázatai erthetőek, viszont sokan magunkban zavart okozunk valami okból...
-
A kurzust alapvetően hasznosnak tartom, bár nagyon sokat nehezített rajta, hogy az
előadás egy lépéssel mindig a gyakorlat mögött járt így nagyon sokszor a gyakorlati
feladatok megoldását az elméleti tudás hiánya nehezítette.
-
Ha egy helyettesítőtanárt visszasír a csoport majd fele annak oka van
-
Nagy szakmai tudású, rengeteg sikerélménnyel bíró múlttal rendelkező oktató. Tisztán,
érthetően magyaráz annak ellenére, ha pontszámaink sajnos nem ezt mutatják. Munkáját jól
végzi, kedves jellemű, segítőkész.
-
Tanár Úr nagyon segítőkész volt. Akárhányszor konzultációt kértünk, készségesen
próbált mindenkinek megfelelő időpontot ajánlani. Saját szabadidejét áldozta a
felkészítésünkre. Mindezek mellett törekedett az elméleti lemaradásunkat is behozni. Az
egyetlen probléma Tanár Úr tanításával, hogy olyan nagyon jól érti és mindig is értette
az anyagot, hogy sokszor nem érti mi a kérdésünk vagy nem tudja olyan részletesen és
szemléletesen elmagyarázni, mint amennyire egy hozzá nem értőnek szüksége lenne. Tudása
és kedvessége határtalan volt, de pedagógiai hiányoságai vannak.
Sztochasztikus folyamatok (ea) MMNV63E
- A Tanár Úr mindig felkészült, jó előadást tart.
Sztochasztika alapjai informatikusoknak (ea) MBNXK262
-
Minden rendben volt.
-
Szerintem remek volt
-
Többnyire érthető volt.
-
Felkeszult, jol magyaraz
-
Az előadás tesztes rendszer tetszett
-
Nagyon tetszett, hogy ennyire interaktív volt.
-
Nagyon szimpatikus előadó, megfelelően felkészült.
hasznos, a való életben is használatos dolgok elsajátitása,
-
Az előadás fontos, de nehéz volt megérteni az előadás anyagát.
-
Az előadás unalmas volt így szinte képtelenség volt végig ülni az órát
-
Irreális elvárások e-tesztekben. Még visszanézni sem tudtam hogy mit rontottam el.
-
Rendben volt minden csak nem tudom mi indokolja azt, hogy a kalkulus 1 kurzusra épül.
-
Nagyon érdekes, és érthető kurzus, bár vannak olyan részek amik nagyon matekosak, de
érdekes.
-
A kurzussal elsajátíthatóak a tematikában meghatározottak, ezen felül átvezet a
statisztikába.
-
A jegyzetek eléggé érthetetlenül magyarázzák el a témaköröket, néhány fontos információ
hiányzik
-
Rossz, hogy amikor nem tudtam ott lenni az előadáson a feladatmegoldásokat utólag nem
láthattam.
-
A gyakorlat sokkal hasznosabb volt, itt nem nagyon tudtam megtanulni dolgokat, maximum
hallani róluk.
-
Túlságosan is szaknyelven volt az előadás megfogalmazva (nekem), aki szereti ezt annak
biztos jó volt.
-
Ez az előadás a nehezebben abszolválható tárgyak közé tartozik, ezért örülök, hogy van
megajánlott jegy.
-
Néha sok volt a tételkimondás és a kevésbé gyakorlatias anyag. Ilyenkor újra kalkulus
I-en éreztem magam
-
Véleményem szerint a kurzus során a coospace-tesztek kitöltésének a feltételeivel nem
voltam megelégedve.
-
Unalmas volt az óra előadásmódja, illetve a tesztekben sokkal nehezebb kérdések is
előfordultak, mint amilyenekről szó volt
-
Diákból több az üres, mint amin lenne bármiféle lényegi információ. Otthonról tanulni az
előadás anyagát teljesen ellehetetlenítette
-
Nagyon korrekt volt az oktató. Érthetően adta elő az anyagot, bár nem sok előadásra
mentem be, ez nem feltétlen az előadótól függött.
-
Szokásos előadás, semmi értelme info egyetemen. A CooSpace-es tesztek viszonylag nehezek
voltak, kár, hogy csak egyszer lehetett őket kitölteni.
-
A kurzus rendkívül interaktív és gyakorlatias volt. Azt gondolom az oktatók képesek
voltak fegyelmet tartani és rendezetten lebonyolítani az órákat.
-
Ez egy tipikusan olyan kurzus aminél úgy érezhetjük, hogy semmi szükségünk nem lesz rá
később. De pár részére szükség lesz pl: mesterséges intelligencia
-
Véleményem szerint, mivel egy nehéz tantárgy, nagyon kevesek a gyakorló
tananyag/feladatok és források, ahonnan tanulhatunk(/gyakorolhatunk, felkészülhetünk).
az e-tesztek kérdéseit sokszor nem értettem meg az előadás alapján, és zavaró volt hogy a
gyakorlat sokkal később veszi azt az anyagot ami az e-tesztekben van
-
Nagyon rossz volt a kurzussal kapcsolatosan hogy az előadó az eloadás alatt írt bele az
előadás fóliába, de a hallgatók csak az üres helyekkel teli anyagot kapták meg.
-
Az előadások kifejezetten monotonok voltak, a tananyagot egyáltalán nem adta át érthető
formában. A "segédanyag" valójában definíciók kötege volt, érthető magyarázat vagy példák
nélkül.
-
Az órai magyarázat általában nem volt elegendő a tananyag elsajátításához, a
levezetéseket nem lehetett követni. A heti tesztek a jegyzet segítségével teljesíthetők
voltak, bár a feltöltött diák hiányosak voltak.
-
Érdekes volt
-
Remek oktató.
-
érthetően magyaráz
-
Felkeszult, jol magyaraz
-
Nekem nem tetszet az előadás módja
-
Zseniális volt, köszönöm szépen :)
-
Oktató szimpatikus, és nagyrészt segítőkész.
-
Nagyon szimpatikus előadó, megfelelően felkészült.
-
Látszik rajta, hogy nagyon érti a dolgát és szeret tanítani.
-
Nehezek az e-tesztei, szerencsére a vizsgát nem tudom milyen.
-
Érthetőbb és szórakoztatóbb is lehetne előadás módja kicsit túl száraz.
-
Interaktív, felkészült. Tetszettek az órák, jók voltak a példafeladatok.
-
Az oktató minden tekintetben igyekezett rendkívül kellemessé tenni az órákat.
-
Kedves és jószívű, az előadásmódja kissé nehezen érthető. Kevés a gyakorlófeladat, ami
elérhető.
-
A coospace tesztek amiket év közben ki kellett tölteni, túl nehezek és időnként eléggé
érthetetlenek voltak
-
Az e-tesztek csak egyszer tölthetőek és nem lehet vissza nézni így még a saját hibáinkból
sem tudunk tanulni.
-
Az anyagot érthetően magyarázza, az előadásba bevonja a hallgatókat kérdésekkel, amivel
fenntartja a figyelmet.
-
Szakmailag nagyon érti a dolgát, felkészült, viszont az órái kicsit nehezen érthetőek
voltak, összeségében pedig nagyon jó oktató
-
Nagyon felkészült és érti az anyagot. Volt pár rész amit a magyarázattal sem értettem
biztosan, de ez nem féltétlenül az ő hibája.
-
Informatikus hallgatóként nem értettem az órákat, általában csak az első sorral folyt az
eszme csere. Nem értettem a magyarázatokat.
-
Látszik hogy nagy tudású, és próbálja úgymond a mi nyelvünkön elmesélni a matematikai
feladatokat, csak néha gyors. Nekem tetszettek az órái
-
Nagyon jó tanár, s amúgy mint ember is jófej. Igazából mondanék többet, csak nem jártam
be elég órára ahhoz, hogy pontosabb és jobb leírást tudjak adni.
-
Nagyon okos oktatónak tartom, aki biztos teljesen érti és tudja amit el kell magyaráznia,
viszont sokszor nem teljesen lehet követni őt kevés matematikai tudással.
-
Nagyon rossz volt a kurzussal kapcsolatosan hogy az előadó az előadás alatt írt bele az
előadás fóliába, de a hallgatók csak az üres helyekkel teli anyagot kapták meg.
-
Az oktató érti a tananyagot, de annak tanítására alkalmatlan. Az előadásokon semmilyen
módon nem kelt érdeklődést, és azzal, hogy az órái érthetőek legyenek, sem foglalkozik.
-
Egyáltalán nem érthető, ehhez képest az anyag brutális. Az elvárásai irreálisak. Ezek az
E-tesztek nagyon nehezek, a céljuk a szivatás (ráadásul a vizsgába is beleszámítanak)
-
A tanár úr nagyon nagy koponya, viszont a hallgatóknak nem sokat tud mondani órákon,
általában gyakon lett dekódolva az, ami ott elhangzott. Egyébként barátságos, nincs vele
problémám.
-
A tanárúr minden kérdésre válaszolt, figyelt rá, hogy minden hallgató értse az anyagot.
Ha látta, hogy valamit nem értettünk meg elsőre, elmagyarázta másképp, hogy senki ne
maradjon le.
-
Sokszor volt az, hogy meg lett mutatva egy képlet, el is lett magyarázva, viszont nem
tudtam összehozni, a gyakorlatban hogy is függenek össze. Még a példák segítségével is
nehezen ment.
-
Élveztem az előadásokat, mindig gyakorlati példa, egy feldat amit közösen megolhattunk, a
bizonyításokon át kellett rágnia magát az embernek, de azon kívül nagyon jó volt. Az
oktató segítőkész, rugalmas volt.
-
Minden órán volt példa, amin keresztül bemutatta az anyagot. A tételek levezetése
felesleges volt, mert senki sem értette, az azokban használt módszereket nem tanultuk. A
jegyzetből a szükséges információk kigyűjthetők voltak.
2022/2023 ősz
Valószínűségszámítás (ea+gy) MBNK61e/g
-
Számomra a tárgy megfelelően volt felépítve, és a hozzátartozó jegyzet is megfelelő
-
Hát... Lehet ezt didaktikusan felépíteni, meg lehet teljesen formálisan. Ezt a hibrid
felépítést én nem tartom szerencsésnek.
-
Alapvetően rendben volt minden, hasznos volt a kidolgozott jegyzet, és a kidolgozott
példákat is tartalmazó feladatgyűjtemény.
-
A kurzus tartalma nem teljesen alapozta meg a valószínűségszámítás legfontosabb
fogalmait, és azt nem emelte közel készségszintre.
-
A kurzust összességében hasznosnak tartom, mert alapozó tárgy, így a későbbiekben
fontos lesz, hogy hallottunk mindarról, amit a tárgy adott.
-
Sokszor nehéznek éreztem órán a tananyagot, mivel nem volt meg még kalkulusból a
tudásunk hozzá. Jobb lenne, ha kalkulus III. utáni félévben lenne ez a kurzus.
-
A kurzus nem rossz, bár kicsit problémás, hogy egyszerre van a kalkulus hárommal, így
évközben sok hiányosság van. (Pl: Szukcesszív integrálás). Ezen kívül a kurzus néha jobban
is kitérhetne a szemléletes jelentésére egyes dolgoknak.
-
A kurzus jól megtalálta az elméleti és alkalmazott matematikai beállítottságúak
elvárásai közti középutat, és szerintem a kalkulus haladásával való csúszást /többszörös
integrál/ is sikerült jól áthidalni. A többi kurzus (amelyeknél rendre az anyag vége a
legnehezebb) szempontjából előnyös volt, hogy viszonylag könnyebb anyagrészekkel zártunk
(Weierstrass-tétel, Ramsey-számok).
-
Volt lehetőség konzultációra, és alapvetően nagyon közvetlen volt velünk, valamint
szakmailag is rendben volt minden, és a vizsgán is.
-
Megfelelően fel volt készülve az órákra, minden kérdésre tudott válszolni, ha szükség volt
rá akkor többször is elmagyarázta az adott részt
-
Rendes, mindig lehet tőle kérdezni. A zhknál mindig adott több időt és a vizsgán is
segített, hogy összeálljon teljesen a kép és hogy 100%-osan megértsük a tananyagot.
Sokszor tett kitérőket, amik nem feltétlenül kapcsolódtak az anyaghoz. A későbbiekben
hasznos dolgokat mondott el ugyan, de az aktualitás néha elveszett. Nagyon segítőkész volt
és próbált kérdésekkel bevonni a gondolkodásba minket is. A kitérők ellenére leadott
szinte mindent, ami a félévre ki volt írva.
-
Nagyon segítőkész, vizsgán nagyon rendes. Igyekszik elmagyarázni a dolgokat, bár az anyag
elég nehéz és mivel mondhatni ,,túl" okos, így úgy tűnik sokszor nem érti, hogy mi mit nem
értünk egy adott problémán. Ezen kívül gyakran elhangzik az ,,itt nem történt semmi", vagy
az ,,a bizonyítás egyszerű számolás" mondatok ami kicsit frusztráló, tekintve, hogy már az
óra elején könnyű elveszni. Ellenben összességében szépen leadja a dolgokat, és
viszgaidőszakban a jegyzet és a füzet segítségével össze tud állni a kép.
-
Velem nagyon rezonált mind az előadások, mind a gyakorlatok stílusa, a tanár úr honlapján
lévő jegyzetek igen minőségiek. Vizsgán rokonszenves volt a személyes tervek felé
érdeklődése, a szokatlan "mindennapi" példákkal, szöveges feladat-témákkal (pl. lórúgások,
saját magáról írt feladatok, pohár alján gyűlő rovarok) sokkal könnyebben tanulhatóvá
váltak a típusfeladatok. Nekem egyáltalán nem volt negatív tapasztalatom, de leírom a
másoktól hallottakat (hátha ők nem számolnak be róla): - volt, hogy úgy haladtunk tovább,
hogy az órára figyelőknek is a nagyobb része nem értette még meg az éppen átvett anyagot -
nem a magyar szakirodalom konvenciói követtük (pl. eloszlásfüggvény jobbról vagy balról
folytonossága) - van, aki szerint jobb lett volna, ha a fogalmakat átvesszük általában az
eloszlásokra, és nemcsak a diszkrét és folytonos esetre külön-külön
-
Teljesen jó volt a gyakorlati része a kurzusnak.
-
Számomra érdekes volt a kurzus, illetve az előadó is megfelelően tartotta a kurzust
-
Hasznos kurzus. Természetesen az előadás nélkül nem lehet felvenni a ritmust. A zh-k
korrektek.
-
Azt értem, hogy a gondolkodtató feladatok fejlesztenek, de ahhoz, hogy gondolkodtató
feladatokat meg tudjon az ember oldani, RUTIN kell, amihez igenis kellenek a sablon
urnás-kártyás-kockás-tesztes feladatok, nem csak egy-két feladat erejéig, hanem addig, míg
készségszintűvé nem válik ezek megoldása.
-
Az órai jegyzet (beleértve a gyakorlaton megoldott feladatokat tartalmazót is) talán
eddig ebből a tárgyból volt a legszínvonalasabb. A ZH-knál tudom, hogy ez nehezebben
kivitelezhető, de szerintem megengedhető lehetne az egy pótlás ÉS egy javítás, ugyanis így
egy rosszul sikerült ZH túlzottan demotiválta az érintett hallgatókat.
-
A zh-k korrektek voltak. A feltöltött feladatsorban lehetne több feladattípus kidolgozva.
-
Szerintem a tanár minden órára megfelelően felkészült és megfelelően próbálta bevonni a
diákokat
-
Zh-knál mindig adott plusz időt, minden feladatot igyekezett alaposan elmagyarázni,
persze néhány kicsit nehéz volt. Teljesen korrekt zh-kat iratott.
Pénzügyi és kockázati folyamatok (ea) MMNV64E
-
Hasznosnak találtam a tárgyat, az eddig csak említés szintjén előkerült dolgokról egy
összetettebb képet adott.
-
Nagyon jó volt a magyarázat. Értékelem, hogy inkább az volt fontos neki, hogy megértsük az
anyagot (ha nem is részleteiben, de nagyjából), mintsem hogy a nagyon mély részekbe is
belemenjen.
2021/2022 ősz
Valószínűségszámítás (ea+gy) MBNK61e/g
-
Érthető magyarázat, logikus előadás-felépítés. Az előadás és a gyakorlat teljesen
szinkronban volt. Külön értékeltem, hogy volt előre elkészített előadás-jegyzet is, sokat
segített. A tételsor esetén kicsit hasznosabb lett volna, ha egy-egy tételnél
részletesebben is ki van fejtve. hogy pontosan mit szükséges belefoglalni. Az is hasznos
lett volna, ha a vizsga előtt ismertek a ponthatárok és a pontozás menete is.
-
Hangulatember, a hallgatókhoz való hozzáállása nagyban függ a kedvétől. Ha jó napja van,
kifejezetten kedves, megértő és segítőkész, ellenkező esetben viszont eléggé lenéző is tud
lenni, türelmetlen. Amúgy tanárilag teljesen rendben volt, szerettem az óráira bejárni.
-
Érthető magyarázat, teljesen igazsgásos osztályozás. A ZH-kból nem ártott volna egy-egy
minta feladatsor, de nagyjából ki lehetett számítani a számonkért tananyagrészt.
-
A gyakorlati órák levezetése teljesen rendben volt, bár kicsit jobban értékeltem volna, ha
valamiféle reakciót is láttunk volna az arcán, amikor a hallgatók megoldásait hallgatta
végig. Néha eléggé megzavart az, hogy a rossz megoldás is felírásra került és csak a végén
derült ki, hogy igazából teljesen hibás. A szakmai része rendben volt, nem lehetett
belekötni.
Pénzügyi és kockázati folyamatok (gy) MMNV64G
-
Jól tanítani nehéz. Matematikát jól tanítani pedig még ennél is nehezebb. Több félévemben
is volt szerencsém nála kurzust felvenni, és egyszer sem csalódtam. Kiváló oktató,
függetlenül a kurzustól, csak ajánlani tudom.
2020/2021 tavasz
Sztochasztikus folyamatok (ea) MMNV63E
-
A tananyagot nehéznek tartom, de az előadás során az oktató jól adta át tudását,
sokszor fontosabb volt, hogy valamit megértsünk, mint a száraz bizonyítások, ez sokat
segített a tanulásban.
-
Maga a kurzus számomra jelentős kihívást jelentett, azt gondolom fogalmazhatok úgy,
hogy nem ez a téma az erősségem. Ennek ellenére teljesíthető, az anyag eléggé nehéz, de
egy féléves kurzusba igazából ennyi belefér. Az, hogy angolul volt tartva, semmilyen plusz
nehézséget nem jelentett, sőt, valahol hasznosnak és érdekesnek találtam, hogy angolul
hallgatok egy kurzust, ez más tárgyaknál is hasznos lehet, véleményem szerint.
-
Rugalmas, segítőkész és érthetően magyaráz, látszik, hogy fontosnak tartja, hogy a
hallgató is megértse a tananyagot. Amikor volt rá lehetőség, bevonta a hallgatókat is a
közös munkába.
-
Példaértékű munkát végez. Az oktatók munkájában nem az anyag leadása a nehéz, hiszen
minden oktató ismeri azt a témát, amit tanít. Az oktató részéről a plusz munka a
matematika szeretetének átadásában rejlik. Az, ahogy a legnehezebb kurzus anyagát is
megtanítja még annak a diáknak is, akinek ez a legnehezebben megy. Az egyedüli oktató az
egyetemen eltöltött éveim alatt, aki minden tiszteletemet elnyerte és akármilyen kritikus
hallgató is legyek, semmilyen kivetnivalót nem találtam az oktatói munkájában. Nagy
hatással volt rám, hogy hallgathattam a kurzusait, 10/10-es értékelést tudok csak adni.
A sztochasztika alapjai (ea+gy) MTN662e/g
-
A tananyag nehézségéinek leküzdését az oktató nagyon jó magyarázata megkönnyítette. Az
ábrák, magyarázatok a megértést szolgálták. Az alkalmazott módszer (a prezentációba való
írás), a sok példa és a videók a felkészülés sikerességét segítették.
-
Nagyon tetszett, hogy a gyakorlati órák tényleg gyakorlati órák voltak, az előadástól
elkülönültek. A feladatok előtti kis elméleti áttekintések nagyon hasznosak voltak. A
zárthelyi dolgozatok először soknak tűntek, de végül jobb volt, hogy a megszokott 2
helyett 3 volt. A felvételek az órákról nagyon megkönnyítették a felkészülést.
2020/2021 ősz
Valószínűségszámítás (ea+gy) MBNK61e/g
-
Az oktató mélyrehatóan ismeri a területet, a hallgatóknak szükséges
tudást megfelelő oktatói hozzáállással igyekszik átadni.
- A hallgatókhoz való viszonyulása példaértékű.
Emberileg és szakmailag is az egész SZTE "elit"-jéhez tartozik.
- Az oktató készséges, segítőkész, előadásmódja érthető. Az órák vonala,
felépítése azonban nem mindig volt követhető, például hogy egy adott téma melyik témakörhöz kapcsolódik.
Esetenként az egyes elemek sorrendje nehezítette meg az anyag megértését.
-
A gyakorlatvezető magyarázatai jól követhetőek és érthetőek voltak,
a feladatsorok pedig nagy segítséget nyújtottak az önálló felkészüléshez,
munkához is. A távoktatás során az oktató jól használta ki a digitális oktatás lehetőségeit.
2019/2020 tavasz
A sztochasztika alapjai (ea+gy) MTN662e/g
-
Hasznos LEHETNE, de szerintem extra nehéz. Ez kivételesen olyan kurzus, amit a
távoktatás alatt jóval könnyebb és értelmesebb teljesíteni, mint békeidőkben. Nem
véletlenül buknak meg rajta annyian. Fele ilyen nehézségű anyag és követelmény is bőven
elég lenne.
-
Nagyon jó, hogy a Tanár Úr minden óra elején az előző órán tanult definíciót, kulcs
tételt elismétli, így könnyebb az új témát kapcsolni a már ismert anyaghoz. Végre egy
olyan kurzus, ahol a sok bevezetett jelölések, paraméterek jelentése és miértje is
elhangzik az órán. Az online oktatás során, a Tanár Úr által részletesen kidolgozott
feladatok nagyon hasznosak voltak, jól meg lehetett belőle érteni a számolás menetét.
-
Nagyon jól és érthetően magyaráz a Tanár Úr. Többször is elmondja az adott feladatot,
ha látja, hogy nem értjük és nem is halad tovább, még nem mondjuk. Jó, hogy bátran lehet
tőle az órán kérdezni, készségesen válaszol.
-
Szerintem hatalmas forma a tanár úr. Iszonyatosan jól magyaráz, nagyon jó példákat
hoz. Nagyon sajnálom, hogy bejött a távoktatás, mert én szerettem az óráit, élvezetesek
volt, mert látszik, hogy mennyire a szenvedélye a tárgy, és emiatt én is így álltam hozzá
a tanuláshoz, habár az elméleti anyaggal néha meggyűlt a bajom. A jegyzetei szuperek,
nagyon hasznosak voltak a kidolgozott feladatok, és az online konzultációk is. Tanár úr,
ha egy év múlva nem lesz órám ebben az időpontban, én újrajárom a kurzust!!! :D
-
Nagyon sokat vár el, nagyon kevés honoráriumért. Más kurzusokon fele ennyi
befektetett munka már bőven több, mint elég, de itt vért kellett izzadni minden egyes
pontért. A beadandó feladatok elkészítése embertelenül sok időt vett el, mégis csak
feladatonként 3 pont járt érte, és az is csak tökéletes megoldásra. Ezt a tárgyat elég
nehéz tanítani távoktatásban, ezt elismerem, de nem kellett volna ilyen szinten megtolni
a követelményeket. Nem mindenki zseni sztochasztikából, mint a tanár úr meg egyes
hallgatók, nem az ő szintjükhöz kellene igazítani a kurzust.
2018/2019 tavasz
A sztochasztika alapjai (ea+gy) MTN662e/g
-
Szerintem klassz volt.
-
Nagyon nehéz kurzus de teljesíthető. Korrekt, tudtuk mit vár el a Tanár úr.
-
Átlagos tanár szakos óra, nehezen teljesíthető és a tananyag 70%-át nem fogom
használni diploma után, mivel a középiskolás tananyagnak nem része.
-
Főként az elején nehéz kiigazodni a sok új jelölés közepette, de mivel a vázlat
letisztult és átlátható, idővel minden a helyére kerül. A középiskolában vett
sztochasztikához képest lényegesen mélyebb az anyag, de ami a teljesítéshez szükséges, az
elhangzik órán.
-
Jó arc.
-
Nagyon korrekt a Tanár úr, jól magyaráz, jó hangulatúak az órák.
-
A Tanár Úr segítőkész, az óravázlatok szépen fölépítettek, a számonkérések hűek az
órán vettekhez (önálló gondolatokat igényelnek, de a tanultak alapján meg lehet őket
oldani). Köszönjük az órákat, sokat lehetett kapni a kurzustól! :-)
-
Próbált sokszor minket is bevonni az órába, néha ezzel volt a problémám. Felírta az
általunk elmondott választ (ami akkor is a táblára került, ha helytelen volt). Amennyiben
valóban nem volt helyes az állítás, ezt indokolta és törölte le. Apró dolog, de a
füzetösszképet pocsékká teszi. Nem igen tudtam személy szerint kérdezni, mert ha ezt
megtettem, akkor is azt éreztem a válaszból, hogy ostoba vagyok. Szerintem érdemes lenne
fontolóra venni, hogy miért volt magas a bukási ráta, nem mintha az a része engem
érintene, de érdekesnek találtam. Nem az órán hallottak alapján sikerült elvégeznem a
kurzust...
A sztochasztika alapjai fizikusoknak (gy) MBNX461G
-
A gyakorlatokon a feladatokat a tanárral együtt oldjuk meg, így téves megoldásokra
magyarázatot is kapunk. Kevés az idő a megfelelő mennyiségű gyakorlásra.
-
Nagyon jó tanár, az órái az unalmas tananyag ellenére érdekesek.
-
Nagyon emberséges nem ragaszkodik szőrösszívűen a ponthatárokhoz.
2018/2019 ősz
Alkalmazott statisztika (ea+gy)
MBNB62E/G
- Nagyon sok dolgot itt értettem meg, amit a Statisztika kurzuson nem.
-
Az nem tetszett, hogy néha a hétfői órának elmaradt az utolsó fél órája, és szerdán egy
órával korábban kezdődött az óra.
2017/2018 tavasz
A sztochasztika alapjai (ea+gy) MTN662e/g
-
Az elméleti anyagot kevés órán lehet megérteni. De itt nekem sikerült. Az egyedüli
óra, amit nem tudtam követni az az eloszlásokról szólt. Itt, ha egy 5 percet szántunk
volna arra, hogy átismételjük a helyettesítéses integrálást, a parciális integrálást,
akkor ezt az órát is tudtam volna követni. Érthető volt. Az oktató hagyott időt, hogy
"leessen a tantusz". A kurzuson tanultakat sajnos csak az államvizsgán fogom tudni
használni, de nagyon érdekes órák voltak.
-
nagyon következetes, érthetően magyaráz, türelmes.
-
Nagyon nehéz és összetett anyagot ölel fel ez a tárgy. Viszont, ha valaki megérti, akkor
teljesíthető. 99%, hogy nem lesz rá szükségünk, amikor tanítunk. Viszont élvezhető órák
voltak, ahol szükség volt gondolkodni, amit az oktató el is ért.
Elemi matematika 4. (gy)
-
Ide gyakorlatilag rengeteg sok feladatot kell ismerni és tudni a megoldását, amit ha
előtte "nem látott" az ember, akkor nehéz rájönni a megoldásra. Viszont a javító zh
teljesen korrekt volt.
- Segítőkész
2017/2018 ősz
Valószínűségszámítás (ea+gy) MBNK61E/G
- Jó tanár emberileg is szakmailag is.
2013/2014 tavasz
Valószínűségszámítás (ea) Mat BSc
-
Az előadások kicsit "tömörek" voltak, nagyon gyorsan és sokat kellett írni, általában
nem is fért bele másfél órába, viszont érthetően és precízen lett leadva a tananyag. A 2
nagy zárthelyi dolgozat viszont nagyon nehéz volt, nem teljesen egy nehézségi szintű
feladatok voltak benne, mint amilyenekkel a gyakorlaton találkozhattunk.
-
Az oktatóra vonatkozó kérdőívnél nincs kitölthető kérdőív, akkor ide írom az oktatóval
kapcsolatos megjegyzéseket. Az előadás unalmas, nincs felépítve és értelmetlen.
Össze-vissza veszünk mindent, ráadásul a gyakorlatok nem egységesek, nem készítenek föl
zh-ra. Feladatgyűjtemény nincs, pedig hasznos lenne egy példatár a Valószínűségszámítás
kurzushoz. A zh-nak pedig legalább egy picit kellene hasonlítani a gyakorlaton vett
példákhoz. Azért azt el kell ismerni, hogy néha véletlenül sikerült néhány feladatot
korrektre csinálni, de ez a ritkább... mondják a hallgatóknak, hogy töltsék ki a
kérdőívet, de ha kitöltjük, akkor meg senkit nem érdekel...
Sztochasztikus folyamatok
- Nagyon jóindulatú, türelmes, segítőkész oktató.
2013/2014 ősz
Valószínűségelmélet (gy)
-
Nagyon jól tartod az órákat és precíz vagy. Több óra kéne, hogy jobban megértsük az
anyagot és több feladatot oldjunk. Köszönjük a munkádat és a segítségedet.
-
Jobb volna, ha több gyakorlat volna, inkább 3 óra gyakorlat és 2 óra előadás. Az év végi
nagy zh mellé be kéne iktatni kiszhkat, elméletit és/vagy gyakorlatit, persze ez a
gyakorlati óraszám megemelése nélkül kivitelezhetetlen.
-
Nem 45 perces gyakorlat kell a 2*1,5 órás előadáshoz. A kidolgozott feladatokat nagyon jó,
hogy megcsinálta, kár, hogy csak november végén kaptuk meg. Korrekt, a tárgy nehézségét
nem ő adja, nem a tananyag. Nem lehetne a kiemelt gyakorlat helyett 2 db sima gyakorlat
ugyanannyi kreditért
-
Nehéz tárgy, több gyakorlatra lenne szükség. Heti 2*45 perc minimum. Bejártunk mindkét
gyakorlatra, még ha kiemelt is, csakhogy pótoljuk a hiányzó óraszámot.
-
Talán megfontolandó lenne 2 zh íratása a jövőben, a mostani 1 zh-s rendszer helyett, az
anyag mennyisége és nehézségét figyelembe véve talán könnyebben elsajátítható lenne az
anyag, ha egyszerre kevesebből kellene készülni, és azt nem egyben a félév végén, amikor
minden másból is biztosan zh van és már majdnem hogy vizsgázik is az ember akkor.
-
Több gyakorlati órára lenne szükség 45 perc nagyon kevés ennyi elméleti anyaghoz. Több
órai számonkérés is jó lenne valamint a félév végén írt ZH-t is inkább két részletben
kellene megírni.
2012/2013 tavasz
Valószínűségszámítás (ea) Mat BSc
-
Mivel a kurzus minden szakirányon kötelező, így tanári szakirányon is, a valós függvénytan
kurzusra való kitérések egyáltalán nem segítik a munkát, sőt, hátráltatják, mivel tanári
szakirányon nincs ilyen kurzus! Az előadások nagy része jó, viszont sokszor unalmas! A
összevissza összeállított zh-k sem a legjobbak, összeállítják vagy 4-en és mindenki a
magáét javítja! Ha a gyakvezek állítanák össze legalább nem lenne ez az összevisszaság!
-
Nagyon kedves, bármilyen kérdésre szivesen válaszol, segítőkész ha nem értünk valamit.
-
A kurzuson mind tanár szakos, mind matematikus hallgatók is ülnek, lehet nem éppen
előnyös egy tanár szakos számára, hogy elég sűrűn kitérünk valós függvénytani
vonatkozásokra, mivel azon a szakirányon olyan kurzus nincs, nem mindig vannak tisztában
azzal, hogy a hallgatók milyen szakirányon vannak, egyáltalán, hogy melyik szakirányon
kötelező az a kurzus! Azaz fogalmuk sincs, hogy kik ülnek velük szemben egyáltalán!
-
Jó volt azelőadás.
Sztochasztikus folyamatok
- Szerintem több gyakorló feladatot kellene megoldani órán. Még ha értem is az elméleti
részét az anyagnak, nem mindig teljesen világos, hogy melyik tételt és hogyan kell
alkalmazni feladatok megoldásakor
2012/2013 ősz
Pénzügyi és kockázati folyamatok
-
Kevei Péter szerintem az egyik legjobb oktató az intézetben, rendkívül segítőkész,
jól magyaráz, én úgy éreztem, hogy mindig megpróbált minket is bevonni az előadásokba,
próbált minket is együttgondolkodásra buzdítani. Remek oktató.
-
Nagyon jók voltak az előadások mindkét témakörből, de sajnos nagyon kevés gyakorló feladat volt,
főleg kockázati folyamatokból. Megkönnyítené a megértést például az, ha a
valószínűségelmélet kurzushoz hasonlóan hetente-kéthetente lennének beadandó feladatok.
Nehéz úgy megtanulni és megérteni az anyagot, ha nincs min gondolkodni.
Valószínűségelmélet (gy)
-
A Tanár Úr szerintem jó tartotta az órát, próbálta a hallgatóságot aktivizálni,
ill. a házikkal is lehetett hozzá fordulni. Azt is jónak tartottam, hogy az év végi
dolgozatnál a követelményeket kicsit enyhítették a körülményekre való tekintettel -
bár lehet, hogy jobb lenne, ha több dolgozat lenne és lenen biztosítva javítási lehetőség is.
-
bármikor fordulhattam hozzá ha kérdésem volt a tananyaggal kapcsolatban, az órái
interaktívak és számomra érdekesek voltak.
-
Jó gyakorlatot tartott, az órai feladatokat 100%-ban megértettem.
-
A kurzust szerintem jól tartották. Az 1 óra szerintem kevés volt, s bár voltak házi
feladatok, azokra 2 hét volt felkészülni, míg a dolgozat csak másfélórás volt és szerintem
kicsit irreális, hogy csak egy dolgozat volt és abból nem volt javító.
-
Kevés az idő a gyakorlatra.
-
Jóindulatú oktató, segítőkész, mindent megpróbált szemléletesen elmagyarázni,
nagyon jó gyakorlatvezető :-)
-
Néha jobb lett volna ha precízebben végigvezetünk egy egy típus feladatot
ahelyett hogy többet oldunk meg kevésbé precízen. Kevés volt a 45 perces gyakorlat.
-
Nekem ez volt a félévben a kedvenc gyakorlatom. Az egyetlen gond az hogy "kicsit"
kevés a 45 perc... Ja és Aranykréta Díj ! :)
-
Elég nehéz tantárgy, és ahhoz képest, hogy a bevezető analízis kurzusokat 4+3
órában tanultunk, ahhoz képest ez a 4+1 nagyon kevés, főleg a gyakorlatra egy óra.
-
nagyon nagy anyag.
-
Szerintem ebből a tárgyból két óra gyakorlat minimum kell. Egyébként meg a sztochasztika a legjobb. :)